Go to top

Trainingen

Trainingen 

Het verschil tussen Verkade en Tony's Chocolonely? Tussen Cola en Fritz-Kola? Dat is het authentieke verhaal van het bedrijf. Juist deze onderscheidende verhalen maken dat mensen zich aangetrokken voelen tot een merk, een organisatie. Wil je weten hoe je dat doet? Volg een van onze trainingen:

➤ Training Schrijven voor online

In deze training Schrijven voor online eer je stapsgewijs hoe je relevante artikelen schrijft voor je doelgroep. Met relevante en goede teksten die online goed worden gelezen, profileer je je bedrijf optimaal.

Deze incompany training wordt op maat gemaakt, toegespitst op de behoefte van de organisatie. 

Training Contentstrategie

Het investeren in een stevige relatie met je (potentiële) klanten, het opbouwen van je merk: met een goede contentstrategie is dat mogelijk. In deze training Contentstrategie leren we je een doordacht plan te maken dat beschrijft met welke waardevolle content je je doelgroep kunt bereiken. En wanneer.

Deze training verzorgen we incompany.